LIVRAREA, PLATA, RETURUL
ARTIST LOUNGE
CUM COMAND?
Pentru a putea face o comanda pe site-ul www.artistlounge.ro, orice vizitator care îndeplinește condițiile de eligibilitate din Termeni și condiții trebuie să-și înregistreze un cont de membru sau client.
Utilizatorul are posibilitatea înregistrării/logării în cont prin conectarea contului personal de Facebook/Google sau contului de e-mail personal. Pentru aceasta, utilizatorul trebuie să acceseze rubrica special destinată "Contul meu" din colțul dreapta sus al site-ului și să se înregistreze ca client nou sau să se logheze ca client deja existent.
Pentru crearea unui cont nou pe bază de e-mail, utilizatorul trebuie să completeze formularul de înregistrare, să-și definească adresele unde dorește livrarea, să își dea acordul pentru Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și să accepte Termenii si condițiile de utilizare a site-ului. Utilizatorul este răspunzător de corectitudinea și veridicitatea datelor completate.
După logarea în cont se poate accesa rubrica "Comenzi Online" unde este listată toată oferta de produse comercializată de Restaurantul Artist Lounge.
Utilizatorul poate selecta modalitatea de primire a comenzii în rubrica de deasupra meniului având posibilitatea să aleagă între:
-
livrare la una dintre adresele setate în contul personal într-o anumită zi și la o anumită ora
-
ridicarea din cadrul restaurantului într-o anumită zi și la o anumită ora
Clientul selectează produsele si cantitățile dorite și le adaugă la comandă.
Comanda minimă pentru care se poate realiza o comandă diferă în funcție de zona de livrare și este de:
-
35 de lei pentru zona 1
-
50 de lei pentru zona 2
-
100 de lei pentru zona 3, iar pentru atingerea acestui prag ești atenționat să adaugi produse în coș.
Clientul poate vizualiza comanda în "Vezi coșul" și continua procesul de comanda cu selectarea metodei de plată.
După plasarea comenzii clientul va primi un e-mail de confirmare și de acceptare a comenzii. În cazul indisponibilității produselor sau a refuzului unei comenzi clientul va fi contactat prin una dintre metodele: e-mail, telefon, sms.
CUM LIVRĂM?
Livrările de la Restaurantul Artist Lounge se fac cu șoferii, angajați proprii. Nu avem servicii externalizate de livrare comenzi la domiciliu.
Taxa de livrare nu este cuprinsă în prețul produselor și se setată automat cu ajutorul Google Maps în funcție de zonele de livrare și distanțele față de restaurant. În funcție de locația dumneavoastră Google Maps calculează distanța în kilometri pentru care se aplică un cost astfel:
-
5 lei în zona 1 pentru o distanță de până în 2,5 km
-
10 lei în zona 2 pentru o distanță de până în 4,5 km
-
25 lei în zona 3 pentru o distanță de până în 8 km
Distanța maximă de livrare este de 10 km. Dacă vă situați în afara zonelor de livrare ne puteți contacta telefonic la numărul 0233219663 pentru a aranja o livrare în afara ariei de acoperire în măsura în care acest lucru este posibil.
Taxa de livrare este specificată în mod distinct în coșul de cumpărături și se adaugă prețului produselor sau altor servicii aferente dacă este cazul.
Timpii de livrare sunt setați automat în rubrica de livrare și sunt diferiți în funcție de zona de livrare astfel:
-
45 de minute pentru zona 1
-
60 de minute pentru zona 2
-
120 de minute pentru zona 3
Vă rugăm să țineți cont că timpii de livrare sunt orientativi si se pot diferi față de cei comunicați în momentul plasării comenzii în funcție de numărul de comenzi, orele de vârf (12-15:30), perioadele de sărbători, traficul auto, vreme și alte condiții care țin sau nu de acțiunea noastră. Însă vom încerca tot timpul , pe cât posibil să ajungem în cel mai scurt timp la dumneavoastră și cu siguranță vor exista multe situații în care vom reuși să onorăm comenzile înaintea timpilor de livrare comunicați. Pentru situații ce nu țin de acțiunile noastre, sunteți de accord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nici o circumstanță.
De asemenea vă rugăm să țineți cont că programul de livrări diferă față de programul de funcționare al restaurantului si este:
-
de Luni până Vineri între orele 12:00 - 19:00
-
Sâmbătă și Duminică între orele 12:00 - 20:00
-
dacă optați pentru ridicarea personală din restaurant aceasta se poate face pe toată durata programului de funcționare.
CUM PLĂTESC?
Acceptăm ca metode de plată:
-
numerar la livrare
-
plata online cu cardul bancar
Metoda de plată se selectează în cadrul procesului de plasare a comenzii.
Dacă optați pentru metoda de plată cu cardul bancar, toate tranzacțiile vor fi procesate prin intermediul procesatorului internațional de plăți STRIPE. Toate tranzacțiile se desfășoară în condiții de siguranță și sunt lipsite de orice comision pentru clienți. Se acceptă la plată următoarele tipuri de carduri de debit sau credit: Visa, Mastercard, American Express.
Nu acceptăm carduri încărcate cu sume reprezentând contravaloare bonuri de masă acordate angajaților.
RETURUL
Conform OUG 34/2014 orice client persoană fizică are dreptul la retur fără vreun motiv anume în termen de 14 zile din ziua în care a intrat fizic în posesia produselor.
Orice produs și preparat alimentar care nu corespunde descrierii de pe site sau nu corespunde din punct de vedere organoleptic va fi înlocuit cu un alt produs de același fel, cu alt produs de aceeași valoare sau apropiată sau valoarea acestuia va fi rambursată integral clientului în cel mai scurt timp posibil.
Orice reclamație din culpa noastră ne dorim să o soluționăm pe cale amiabilă și vom face tot posibilul să remediem orice problemă intervenită în procesul de livrare sau legată de calitatea produselor noastre.
Aveți garanția că pentru orice produs neconform veți primi înapoi un produs conform sau toți banii achitați.
Costul de livrare a retururilor este suportat de către societate.
CLAUZE FINALE
Acest document poate suferi modificări și actualizări periodice fără o comunicare în prealabil. Vă încurajăm să revizuiți periodic această pagină pentru a fi la curent cu cele mai noi modificări și actualizări.