top of page

LIVRAREA, PLATA, RETURUL

ARTIST LOUNGE

​

CUM COMAND?

​

Pentru a putea face o comanda pe site-ul www.artistlounge.ro, orice vizitator care îndeplineÈ™te condiÈ›iile de eligibilitate din Termeni È™i condiÈ›ii trebuie să-È™i înregistreze un cont de membru sau client.

Utilizatorul are posibilitatea înregistrării/logării în cont prin conectarea contului personal de Facebook/Google sau contului de e-mail personal. Pentru aceasta, utilizatorul trebuie să acceseze rubrica special destinată "Contul meu" din colÈ›ul dreapta sus al site-ului È™i să se înregistreze ca client nou sau să se logheze ca client deja existent.

Pentru crearea unui cont nou pe bază de e-mail, utilizatorul trebuie să completeze formularul de înregistrare, să-È™i definească adresele unde doreÈ™te livrarea, să îÈ™i dea acordul pentru Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal È™i să accepte Termenii si condiÈ›iile de utilizare a site-ului. Utilizatorul este răspunzător de corectitudinea È™i veridicitatea datelor completate. 

După logarea în cont se poate accesa rubrica "Comenzi Online" unde este listată toată oferta de produse comercializată de Restaurantul Artist Lounge.

Utilizatorul poate selecta modalitatea de primire a comenzii în rubrica de deasupra meniului având posibilitatea să aleagă între:

  1. livrare la una dintre adresele setate în contul personal într-o anumită zi È™i la o anumită ora

  2. ridicarea din cadrul restaurantului într-o anumită zi È™i la o anumită ora 

Clientul selectează produsele si cantitățile dorite și le adaugă la comandă.

Comanda minimă pentru care se poate realiza o comandă diferă în funcÈ›ie de zona de livrare È™i este de:

  1. 35 de lei pentru zona 1

  2. 50 de lei pentru zona 2

  3. 100 de lei pentru zona 3, iar pentru atingerea acestui prag eÈ™ti atenÈ›ionat să adaugi produse în coÈ™.

Clientul poate vizualiza comanda în "Vezi coÈ™ul" È™i continua procesul de comanda cu selectarea metodei de plată. 

După plasarea comenzii clientul va primi un e-mail de confirmare È™i de acceptare a comenzii. În cazul indisponibilității produselor sau a refuzului unei comenzi clientul va fi contactat prin una dintre metodele: e-mail, telefon, sms. 

​

CUM LIVRÄ‚M?

​

Livrările de la Restaurantul Artist Lounge se fac cu șoferii, angajați proprii. Nu avem servicii externalizate de livrare comenzi la domiciliu.

Taxa de livrare nu este cuprinsă în preÈ›ul produselor  È™i se setată automat cu ajutorul Google Maps în funcÈ›ie de zonele de livrare È™i distanÈ›ele față  de restaurant. În funcÈ›ie de locaÈ›ia dumneavoastră Google Maps calculează distanÈ›a în kilometri pentru care se aplică un cost astfel:

  1. 5 lei în zona 1 pentru o distanță de până în 2,5 km

  2. 10 lei în zona 2 pentru o distanță de până în 4,5 km

  3. 25 lei în zona 3 pentru o distanță de până în 8 km 

DistanÈ›a maximă de livrare este de 10 km. Dacă vă situaÈ›i în afara zonelor de livrare ne puteÈ›i contacta telefonic la numărul 0233219663 pentru a aranja o livrare în afara ariei de acoperire în măsura în care acest lucru este posibil.​

Taxa de livrare este specificată în mod distinct în coÈ™ul de cumpărături È™i se adaugă preÈ›ului produselor sau altor servicii aferente dacă este cazul.

Timpii de livrare sunt setaÈ›i automat în rubrica de livrare È™i sunt diferiÈ›i în funcÈ›ie de zona de livrare astfel:

  1. 45 de minute pentru zona 1

  2. 60 de minute pentru zona 2

  3. 120 de minute pentru zona 3

Vă rugăm să È›ineÈ›i cont  că timpii de livrare sunt orientativi si se pot diferi față de cei comunicaÈ›i în momentul plasării comenzii în funcÈ›ie de numărul de comenzi, orele de vârf (12-15:30), perioadele de sărbători, traficul auto, vreme È™i alte condiÈ›ii care È›in sau nu de acÈ›iunea noastră. Însă vom încerca tot timpul , pe cât posibil  să ajungem în cel mai scurt timp la dumneavoastră È™i cu siguranță vor exista multe situaÈ›ii în care vom reuÈ™i să onorăm comenzile înaintea timpilor de livrare comunicaÈ›i. Pentru situaÈ›ii ce nu È›in de acÈ›iunile noastre, sunteÈ›i​ de accord să nu solicitaÈ›i atragerea răspunderii noastre în nici o circumstanță.

De asemenea vă rugăm să țineți cont că programul de livrări diferă față de programul de funcționare al restaurantului si este:

  1. de Luni până Vineri între orele 12:00 - 19:00

  2. Sâmbătă È™i Duminică între orele 12:00 - 20:00

  3. dacă optați pentru ridicarea personală din restaurant aceasta se poate face pe toată durata programului de funcționare.

 

CUM PLÄ‚TESC?

​

Acceptăm ca metode de plată:

  1. numerar la livrare

  2. plata online cu cardul bancar

Metoda de plată se selectează în cadrul procesului de plasare a comenzii.​

Dacă optaÈ›i pentru metoda de plată cu cardul bancar, toate tranzacÈ›iile vor fi procesate prin intermediul procesatorului internaÈ›ional de plăți STRIPE. Toate tranzacÈ›iile se desfășoară în condiÈ›ii de siguranță È™i sunt lipsite de orice comision pentru clienÈ›i. Se acceptă la plată următoarele tipuri de carduri de debit sau credit: Visa, Mastercard, American Express.

Nu acceptăm carduri încărcate cu sume reprezentând contravaloare bonuri de masă acordate angajaÈ›ilor.

 

RETURUL 

 

Conform OUG 34/2014 orice client persoană fizică are dreptul la retur fără vreun motiv anume în termen de 14 zile din ziua în care a intrat fizic în posesia produselor.

Orice produs È™i preparat alimentar care nu corespunde descrierii de pe site sau nu corespunde din punct de vedere organoleptic va fi înlocuit cu un alt produs de acelaÈ™i fel, cu alt produs de aceeaÈ™i valoare sau apropiată sau valoarea acestuia va fi rambursată integral clientului în cel mai scurt timp posibil.

Orice reclamaÈ›ie din culpa noastră ne dorim să o soluÈ›ionăm pe cale amiabilă È™i vom face tot posibilul să remediem orice problemă intervenită în procesul de livrare sau legată de calitatea produselor noastre.

AveÈ›i garanÈ›ia că pentru orice produs neconform veÈ›i primi înapoi un produs conform sau toÈ›i banii achitaÈ›i.

Costul de livrare a retururilor este suportat de către societate.

​

CLAUZE FINALE

 

Acest document poate suferi modificări È™i actualizări periodice fără o comunicare în prealabil. Vă încurajăm să revizuiÈ›i periodic această pagină pentru a fi la curent cu cele mai noi modificări È™i actualizări.

bottom of page